عنوان(بررسي میزان بازارگرایی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن با عملكرد سازماني)

هم اکنون فایل با مشخصه ی .بررسي میزان بازارگرایی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن با عملكرد سازماني. وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید./بررسي میزان بازارگرایی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن با عملكرد سازماني/بررسي میزان بازارگرایی در شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن با عملكرد سازماني|30019250|flh1448890|

فرمت فایل: word



تعداد صفحات: 157









فهرست



فصل اول



مقدمه



مساله اصلی تحقیق



تاريخچه و سابقه موضوع تحقيق



اهميت و ضرورت انجام تحقيق



اهداف تحقیق



عملکرد سازمانی



مدل تحلیلی تحقیق



فرضیه های پژوهش



1 8 روش تحقيق



روش نمونه گيري:



مقدمه



بخش اول: ادبیات مرتبط با بازارگرایی



بازاریابی



بازار گرايي



رفتارهای بازارگرایی



رفتارهاي سنتي بازارگرايي نسل اول بازارگرايي:



رفتارهاي مدرن بازارگرايي – نسل دوم بازارگرايي:



ديدگاه هاي بازارگرايي معاصر



ديدگاه تصميم گيري از نظر شاپيرو (1988)



ديدگاه هوشمندي بازار از نظر كوهلي و جاورسكي (1990)



ديدگاه فرهنگي از نظر نارور و اسلاتر



ديدگاه كانون استراتژيك از نظر روكرت



ديدگاه مشتري گرايي از نظر دشپند و همكاران 1993



ديدگاه تركيبي از نظر لافرتي و همكاران 2001



رويكرد قابليت هاي سازماني از ديدگاه دي



رويكرد فرهنگ سازماني چند لايه از ديدگاه هامبورگ و پفلسر (2000)



4 رفتارهاي بازارگرا



دو دیدگاه کلی رفتاری و فرهنگی بازارگرایی



تبديل شدن به سازماني بازارگرا



ويژگيهاي شركتهاي بازارگرا



بخش دوم: ادبیات مرتبط با عملکرد سازمانی



تعریف ارزيابي عملکرد



مدل های ارزیابی عملکرد



مدل سينک و تاتل (1989)



ماتريس عملکرد (1989)



هرم عملکرد (1991)



فرايند کسب و کار (1996)



تحليل ذي نفعان (2001)



نظام مديريت بر مبناي هدف MBO



نظام مديريت کيفيت جامع TQM



مدل تعالي سازمان



چارچوب مدوري و استيپل (2000)



مدل آلبرت و نورا(2008،14، 284 299):



مدل آلفرد و پلهام (1997،12، 276 296):



راهنماييهاي انتخاب شاخصها



شرکت های کوچک و متوسط SME s



تعریف بنگاه‌های کوچک و متوسط



معیارهای تعریف بنگاه‌های کوچک و متوسط



SME s چیست ؟



ویژگیهای کیفی کسب و کارهای کوچک و متوسط



تعریف کسب و کار کوچک و متوسط در ایران



تعریف بنگاههای کوچک و متوسط درسایر کشورها



تعریف بنگاههای کوچک و متوسط در تایوان



تعریفSMEs در اتریش



تعریف صنایع کوچک و متوسط در اتحادیه اروپا



ویژگی های کسب و کار های کوچک و متوسط



سابقه مطالعات انجام شده:



مقدمه



نوع و روش تحقيق:



جامعه آماري، نمونه آماري تحقيق و روش نمونه گيري:



متغيرهاي تحقيق



ابزار جمع آوري اطلاعات



پايايي و روايي ابزار سنجش



شيوه هاي تجزيه و تحليل اطلاعات



مراحل اجراي پژوهش



فصل چهارم



مقدمه



آمار توصیفی



بررسی توصیفی داده های تحقیق



بحث در نتايج توصيفي داده هاي تحقيق



بحث در نتايج تحليلي داده هاي تحقيق



تفسير يافته هاي تحقيق



محدوديتهاي پژوهش



پيشنهادهاي تحقيق



پيشنهادات سياستگذاري



پيشنهاد براي مطالعات آتي

















فصل اول









مقدمه





امروزه موفقیت شرکتها و موسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تاثیر گذار بر بازار است. نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییرند و شناخت این تغییرات نیز برای موفقیت بنگاهها حیاتی است. از سوی دیگر ، رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد. همچنین تغییر شرایط و قواعد حاکم بر بازار، از جمله تغییرات تکنولوژیکی، بر موفقیت موسسات در بازار تاثیر گذار است. شناخت و پیش بینی این عوامل و ارائه راهکار مناسب در برخورد با آنها، نقشی کلیدی در موفقیت موسسه در بازارهای هدف ایفا می کند. ازین رو گرایش به بازار و نیازهای مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است. )نارور واسلاتر (1990



مدیران کامیاب کسانی هستند که سازمان خود را با شرایط روز همگام می سازند. این همگامی زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران مسئله ی گرایش به بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند و رضایت مشتریان را محور فعالیت شرکت قرار دهند و نیز، کلیه فعالیت های شرکت در راستای ارضای نیازهای مشتریان باشد. در این میان تولید کنندگان باید تلاش کنند تا میان آنچه که عرضه می کنند با نیازهای مردم ارتباط برقرار کنند و سعی کنند کالایی را تولید کنند که نیازهای مشتریان را برآورده سازد و با خواسته های آنها هم سو باشد. در بین سازمان های رقیب، سازمان هایی که قادر به تامین بهتر نیازهای مشتریان هستند، مطمئناّ از سطح عملکرد بالاتری برخوردارند.



پژوهش های صورت گرفته در سال های 1987 تا 1990 نشانگر رابطه ی مثبت بین گرایش به بازار و عملکرد شرکت است. )لوش و لاکزیانک (1987



دیگر پژوهش های به عمل آمده در همین زمینه نشان می دهد که بازار گرایی به لحاظ اجتماعی و روانی منافع زیادی برای کارکنان سازمان در بر خواهد داشت و باعث ایجاد نگرش مثبت در کارکنان از طریق اهمیت دادن به آنها و مشارکت کارکنان در تصمیم گیریهای سازمان می شود. )کهلی و جاورسکی، 1990(



افزون بر این، برای فعالیت سازمان ها در یک محیط رقابتی، بازارگرایی یک الزام است. سازمان هایی که در بازارهای متلاطم فعالیت می کنند، بیشتر به تغییر و تطبیق محصولات خود متناسب با این تغییرات نیازمندند و بر عکس، بازارهای با ثبات چنین ضرورتی را ایجاب نمی کنند. هدف این پژوهش تعیین ﻣﯿﺰان ﺑﺎزارﮔﺮاﯾﯽ در ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﮐﻮﭼﮏ و ﻣﺘﻮﺳﻂ ﻣﺴﺘﻘﺮ در ﺷﻬﺮك ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ اردﺑﯿﻞ، از نظر ابعاد نگرشی و رفتاری است.





مطالب دیگر:
📒پاورپوینت درس پنجم مطالعات اجتماعی پایه هفتم(همدلی و همیاری در حوادث)📒پاورپوینت درس ششم مطالعات اجتماعی پایه هفتم(بیمه و مقابله با حوادث)📒پاورپوینت درس هفتم مطالعات اجتماعی پایه هفتم(تولید و توزیع)📒نمونه سوالات فارسی دوم ابتدایی درس اول دوم سوم چهارم 6 سری ورد📒نمونه سوالات هدیه آسمانی کلاس دوم ابتدایی درس اول تا ششم 📒دانلود پاورپوینت درباره نفقه📒پاورپوینت اقلیم گرم و خشک📒پاورپوینت اقلیم همدان📒پاورپوینت شهرک اکباتان📒پاورپوینت درس هشتم مطالعات اجتماعی پایه هفتم(مصرف)📒پاورپوینت درس دهم مطالعات اجتماعی هفتم(ایران، خانه ما)📒پاورپوینت فصل پنجم علوم تجربی هفتم(از معدن تا خانه)📒پاورپوینت فصل چهارم علوم تجربی هفتم(مواد پیرامون ما)📒پاورپوینت فصل ششم علوم تجربی هفتم(سفر آب روی زمین)📒پاورپوینت فصل هشتم علوم تجربی هفتم(انرژی وتبدیل های آن)📒کارآموزی تعميرات و تست رده مياني قطعات هواپيما شركت خدمات هواپيمايي پارس فایل ورد ص69📒پاورپوینت فصل پنجم علوم هشتم حس و حرکت📒پاورپوینت درس چهارم علوم تجربی پایه هشتم تنظیم عصبی📒تحقیق درباره رب گوجه فرنگ 📒تحقیق درباره رابطه اخلاق با آزادی 📒تحقیق درباره لگاريتم📒تحقیق درباره سن ازدواج📒تحقیق درباره سنگابهاي تاريخي اصفهان 📒تحقیق درباره سنتز کینولیزین های پراستخلاف📒تحقیق درباره سنسورهای به کار رفته در سیستم انژکتوری